Få alle fordelene gennem vores app
Undgå lange køer, få rabatter og lækre fordele, bestil og betal online! Hent appen ved at klikke på et af ikonerne nedenfor.
Hver gang du handler hos os, optjener du point som du kan bruge på belønninger.
Du kan altid finde de forskellige challenges under 'Rewards' i appen.
Når du har gennemført en challenge, vil du automatisk modtage rabatten - du finder rabatten i din wallet!
Med appen får du mange fordele. Bl.a. kan du springe køen over, og få gode rabatter og fordele.
Det kan du tro. Scan QR-koden herunder, så kan du hente appen.
Din voucher findes i din "wallet" nederst i højre hjørne. Har du flere vouchers kan du blot swipe mellem dem. - Vær OBS på liggetiden på dem og sørg for, at få dem brugt inden de udløber!
For at tilføje en voucher skal du blot følge nedenstående guide!
1. I Appen klik da på wallet - den findes i bunden af din skærm.
2. Ved mine vouchers, klik da på tilføj - den findes i højre hjørne.
3. Indtast nu den kode du har modtaget (Fx. Kylling2024)
4. Klik nu på send.
5. Klik nu på opdatere for at se dine nye vouchers.
For at bruge en rabatkode skal du først have tilføjet produktet du vil købe til din kurv. Derefter følger du disse 3 steps.
1. Gå til betaling.
2. Indtast kode.
3. Koden melder succes.
4. Har du en iOS telefon trykker du "færdig" og føres nu til din wallet, hvorefter du skal finde din voucher og trykker på "Brug til denne ordre". Så trykker du på tilbage og du kan nu se at din voucher/rabatkode er taget i brug og du er nu klar til at swipe for at betale.
5. Har du Android telefon, vil du kunne se nedenfor at voucheren er blevet tilføjet, du skal nu klikke på voucher. Når du har klikket vil du kunne se et V for enden, hvilket betyder at din voucher/rabatkode er taget i brug og du er nu klar til at swipe for at betale.
Du vil automatisk modtage en besked om hvornår din mad er klar - faktisk kan du følge hele den igangværende proces, lige fra klargøring til afhentning!
Dette er ikke muligt igennem appen, men giv os et kald og så skal vi se om vi kan hjælpe.
Hvis du ønsker at annullere din ordre, skal dette ske senest 10 minutter efter ordren er afgivet. Dette gøres ved, at ringe direkte til respektive butik.
Det skyldes formentligt at dit kort ikke er opdateret ved NETS. Sørg for at dit kort er opdateret. Det kan du evt. læse mere om her: https://www.nets.eu/dk-da/digital-sikkerhed/Pages/Verified-by-Visa-og-MasterCard-Secure-Code.aspx
Ja. Tilgå din profil og vælg "Betalingskort" nederst i højre hjørne - Her har du mulighed for at slette dit kort.
Har du husket at tjekke din spammappe? Det er næsten altid der de havner, hvis den ikke lander direkte i din indbakke.
Ring til os eller send en mail til respektive butik, så løser vi sammen problemet.
Det er selvfølgelig beklageligt - men vi er kun mennesker. Send os en mail eller giv os et kald, så løser vi det hurtigst muligt.
Du får point hver gang du har afhentet eller fået leveret din mad.
Du kan desværre ikke anvende gavekort som point i nogle af vores challenges.
Når du har gennemført en challenge, så vil voucheren kunne findes i din wallet.
Når du foretager din bestilling - vær da OBS på, at du har valgt den korrekte by.
*Kundebestillinger foretaget til forkert butik dækkes/erstattes ikke.
Ved spørgsmål eller ændringer til din ordre - kontakt da respektive butik pr. telefon.
Tager du kontakt til kæden på info@kyllingogco.dk, kan du forventer svar inden for 24 timer.
Drejer din henvendelse sig om:
- Ændring af en bestilling. Enten tid/sted - eller produkt.
- Har vores produkt af en eller anden årsag, ikke levet op til dine forventninger.
Eller har du andre relevante spørgsmål i forbindelse med ovenstående, så skal du kontakte respektive butik på "bynavn"@kyllingogco.dk. Fx. Ikast@kyllingogco.dk
Ellers bestræber vi os selvfølgelig på, at besvare din mail hurtigst muligt!
Som du måske har bemærket, er der forskel på vores priser - alt efter om du vælger afhentning eller levering. Dette skyldes, vores leveringsgebyrer ikke tilnærmelsesvis dækker vores faktiske omkostninger ved udbringning.
Vi har derfor valgt at fordele udgifterne ud på de produkter som vi tilbyder levering på.
Derudover har vi i forbindelse med vores nye App introduceret et Reward program hvor du bl.a. har mulighed for at opspare 10% af alle de ordre du afgiver på appen – ikke bare til afhentning, men også levering. Den rabat du opsparer vil betyde store besparelser over tid.