Få alle fordelene gennem vores app

Undgå lange køer, få rabatter og lækre fordele, bestil og betal online! Hent appen ved at klikke på et af ikonerne nedenfor.


  

Sådan får du dine rewards

Hver gang du handler hos os, optjener du point som du kan bruge på belønninger.

Du kan altid finde de forskellige challenges under 'Rewards' i appen.

Når du har gennemført en challenge, vil du automatisk modtage rabatten - du finder rabatten i din wallet!

Behov for hjælp - se her!

Hvad kan appen?

Med appen får du mange fordele. Bl.a. kan du springe køen over, og få gode rabatter og fordele.

Hvordan downloader jeg appen?

Du kan hente appen ved at klikke på de ét af de to ikoner her. 


  

Kan jeg downloade appen med en QR-kode?

Det kan du tro. Scan QR-koden herunder, så kan du hente appen.


Hvad er en voucher?
En voucher er et værdibevis til et bestemt produkt, eller en rabat til et produkt på menukortet. 
Hvor er mine vouchers?

Din voucher findes i din "wallet" nederst i højre hjørne. Har du flere vouchers kan du blot swipe mellem dem. - Vær OBS på liggetiden på dem og sørg for, at få dem brugt inden de udløber!

Hvordan tilføjer jeg en voucher?

For at tilføje en voucher skal du blot følge nedenstående guide!

1. I Appen klik da på wallet - den findes i bunden af din skærm.

2. Ved mine vouchers, klik da på tilføj - den findes i højre hjørne.

3. Indtast nu den kode du har modtaget (Fx. Kylling2024)

4. Klik nu på send.

5. Klik nu på opdatere for at se dine nye vouchers. 

Hvordan indløser jeg en rabatkode?

For at bruge en rabatkode skal du først have tilføjet produktet du vil købe til din kurv. Derefter følger du disse 3 steps.

1. Gå til betaling.

2. Indtast kode.

3. Koden melder succes.

4. Har du en iOS telefon trykker du "færdig" og føres nu til din wallet, hvorefter du skal finde din voucher og trykker på "Brug til denne ordre". Så trykker du på tilbage og du kan nu se at din voucher/rabatkode er taget i brug og du er nu klar til at swipe for at betale.

5. Har du Android telefon, vil du kunne se nedenfor at voucheren er blevet tilføjet, du skal nu klikke på voucher. Når du har klikket vil du kunne se et V for enden, hvilket betyder at din voucher/rabatkode er taget i brug og du er nu klar til at swipe for at betale.

Hvordan ved jeg, om min ordre er godkendt?

Du vil automatisk modtage en besked om hvornår din mad er klar - faktisk kan du følge hele den igangværende proces, lige fra klargøring til afhentning!

Kan jeg ændre afhentningstidspunktet efter jeg har bestilt?

Dette er ikke muligt igennem appen, men giv os et kald og så skal vi se om vi kan hjælpe.

Kan jeg annullere min ordre?

Hvis du ønsker at annullere din ordre, skal dette ske senest 10 minutter efter ordren er afgivet. Dette gøres ved, at ringe direkte til respektive butik. 

Mit kort kan ikke tilføjes til appen?

Det skyldes formentligt at dit kort ikke er opdateret ved NETS. Sørg for at dit kort er opdateret. Det kan du evt. læse mere om her: https://www.nets.eu/dk-da/digital-sikkerhed/Pages/Verified-by-Visa-og-MasterCard-Secure-Code.aspx

Kan jeg slette mine kortoplysninger?

Ja. Tilgå din profil og vælg "Betalingskort" nederst i højre hjørne - Her har du mulighed for at slette dit kort. 

Min oprettelseskode er ikke kommet, hvad gør jeg?

Har du husket at tjekke din spammappe? Det er næsten altid der de havner, hvis den ikke lander direkte i din indbakke. 

Jeg kom til at betale dobbelt. Hvad nu?

Ring til os eller send en mail til respektive butik, så løser vi sammen problemet. 

Min bestilling indeholder en fejl.

Det er selvfølgelig beklageligt - men vi er kun mennesker. Send os en mail eller giv os et kald, så løser vi det hurtigst muligt.

Hvordan optjener man point i en challenge?

Du får point hver gang du har afhentet eller fået leveret din mad.

Kan jeg bruge et gavekort til jeres challenges også?

Du kan desværre ikke anvende gavekort som point i nogle af vores challenges.

Min challenge er færdig, men jeg kan ikke se gaven?

Når du har gennemført en challenge, så vil voucheren kunne findes i din wallet.

Brugervejledning & regler vedr. bestillinger

Når du foretager din bestilling - vær da OBS på, at du har valgt den korrekte by.

*Kundebestillinger foretaget til forkert butik dækkes/erstattes ikke.

Ved spørgsmål eller ændringer til din ordre - kontakt da respektive butik pr. telefon.

Direkte kontakt til kæden; info@kyllingogco.dk

Tager du kontakt til kæden på info@kyllingogco.dk, kan du forventer svar inden for 24 timer. 

Drejer din henvendelse sig om:

- Ændring af en bestilling. Enten tid/sted - eller produkt.

- Har vores produkt af en eller anden årsag, ikke levet op til dine forventninger.

Eller har du andre relevante spørgsmål i forbindelse med ovenstående, så skal du kontakte respektive butik på "bynavn"@kyllingogco.dk. Fx. Ikast@kyllingogco.dk

Ellers bestræber vi os selvfølgelig på, at besvare din mail hurtigst muligt!


Leveringspris

Som du måske har bemærket, er der forskel på vores priser - alt efter om du vælger afhentning eller levering. Dette skyldes, vores leveringsgebyrer ikke tilnærmelsesvis dækker vores faktiske omkostninger ved udbringning.


Vi har derfor valgt at fordele udgifterne ud på de produkter som vi tilbyder levering på.


Derudover har vi i forbindelse med vores nye App introduceret et Reward program hvor du bl.a. har mulighed for at opspare 10% af alle de ordre du afgiver på appen – ikke bare til afhentning, men også levering. Den rabat du opsparer vil betyde store besparelser over tid.


Bygget på ideal.shop